QPALAN

 

  • A bajnokság menete

    • A csapatok 5-5 embert állítanak ki egy-egy meccsre.
    • Important!

      PROGRAMVÁLTOZÁS: A selejtező körök előfeladati hét csütörtök d.u.4-kor (szeptember 20. 16:00) kezdődnek.

    • Important!

      A selejtező meccsek előtt minden a selejtezőn résztvenni kívánó csapat legalább egy tagjának kötelessége a Schönherz Discord szerverre bejelentkezni és jelezni a rendezők felé a #qpalan csatornán, hogy készen állnak a mérkőzés megkezdésére, a csatlakozáshoz szükséges információkat is mind itt fogják megkapni.

    • A selejtezők online, Lanosch tagok felügyelete mellett, az elődöntők és a döntő élőben a Schönherz kollégiumban zajlik.
    • 8 résztvevő csapat esetén a selejtezőkben 2 csoport lesz mindkét játékból, a csoporton belül mindenki játszik mindenkivel és a 2 legtöbb győzelmet megszerző csapat jut tovább.
      • A selejtezőkben egy pályás meccsek játszódnak, CS:GO-ban mr15, cod2-ben mr12.
      • A pályáról a csapatok egymással folytatott megbeszélésen döntenek.
    • Notice

      A csoportmérkőzések előfeladati héten egy este online történnek meg.

      • Ezek a mérkőzések egy egységesen, Lanosch tagok által létrehozott Freegamehosting (freegamehosting.nl) oldalról indított szerveren futnak, amiket a meccsekre kijelölt Lanosch tagok spectatorként vezetnek (Bírói teendők, szerver kezelése (pályaváltás, újraindítás), eredmény adminisztrációja).
    • Az elődöntők, illetve döntők a QPA héten szerdán este fognak megtörténni 17:00-tól.
      • Ezek a mérkőzések már LAN-ban lennének megoldva az FNT-ben, a játékosok paravánnal le lesznek választva a nézőktől, akik szintén a helyszínen követhetik nyomon a meccseket, a DJ pultnál, vagy online a Lanosch twitch oldalán.
      • Időbeosztástól függően az elődöntők és a döntők bo1 helyett bo3 formátumban futnának.
  • A játékok beszerzése

    • CS:GO beszerzése: Legyen meg Steam-en a játék, ha nincs, akkor kérd el valakinek az accountját, ha nem kivitelezhető, akkor a Lanosch korlátoztt számban (max. 5) rendelkezik felhasználókkal. A kapcsolatot velünk a Kapcsolat oldalon leírtak szerint vehetitek fel, vagy Discordon.
    • COD2 beszerzése: A COD2 az alábbi linken elérhető letöltésre.
  • COD2 Troubleshooting

    • A számítógép mikrofon bemenete üres: Csatlakoztassatok egy jack dugót, ez bármilyen jack dugó lehet, olyan is, ami ténylegesen csak a csatlakozó.
    • Windows XP SP3 kompatibilitási mód használata.
    • Ha monitor után laptop kijelzőn akar valaki játszani, a fekete képernyőt fog kapni mert szarul számol: 1. megoldás: Monitoron lejjebb venni a felbontást, mielőtt laptop kijelzőre megy 2. megoldás: Sok ctrl+alt+del leállítás után fel fogja ajánlani a safe módot, indítsátok azzal, majd onnan beállítható a megfelelő felbontás.
    • Key code in use vagy not valid: online végtelen CoD2 serial van, viszont fontos tudni, hogy ha nem adminként van futtatva a cod2_mp.exe, akkor a beírt kódot nem fogja elmenteni, és újra be kell majd írni.
    • Nem látod a szervert: Tűzffal legyen kikapcsolva, ha az nem segít, akkor tiltsd le az összes virtuális adaptert ami van (pl. HyperV vagy VirtualBox adapterei).
    • Hasznos parancsok:
        • cg_drawfps 1 (fps kiíratása)
        • com_maxfps 250 vagy com_maxfps 125 (A játék ezzel a két beállítással a legstabilabb, célszerű erre törekedni)
        • cg_drawlagometer 1 (egy kis négyzet felrajzolása, ami a szerver illetve a saját pingedet mutatja)
    • Kevés fps esetén ajánlott átállni dx9-ről dx7-re, sokkal élvezhetőbbé teszi a játékot.
  • Online fordulókhoz tippek
    • Csatlakozás: console (0-ás gomb menüben), majd connect <IP> ; password <PASSWORD> (Ezeket Discordon a meccset vezető Lanosch tagtól kapjátok majd meg.)
    • Key Code in use: Fentebb már volt róla szó.
    • Punkbuster version hibák: A punkbuster (Activision anticheat) régi verziójú (Az új szerverek már az újakat használják), töltsd le ezt és másold be azon a mappán belül ahova a COD2-t telepítetted a pb mappába.
    • Mod nem elérhető: Nem rendelkezel a user a PAM mod-dal, multiplayer options, allow downloads – enable.

Permanent link to this article: https://lano.sch.bme.hu/qpalan/