Szabályzat
Regisztráció:
- Minden csapatban kell lennie legalább egy BME-s versenyzőnek, és ezt köteles igazolni.
- Egy versenyző egyszerre csak egy csapatban játszhat.
- A regisztráció érvényességéhez a Toornament felületen szükséges regisztráció.
- Minden csapatból legalább egy ember köteles feljönni a Discord szerverre
- Minden csapatnak maximum 5 db cserejátékosa lehet, de díjazásban csapatonként (cseréktől függetlenül) csak 5 fő részesülhet.
- A regisztráció lezártával a csapatok névsorán módosítani nem lehet.
- Regisztrálni az alábbi oldalon tudtok: https://lano.sch.bme.hu/league-of-legends-bajnoksag/
Általános:
- A bajnokság 4 kvalifikációs körből és egy döntőből áll.
- A kvalifikációs körök mérkőzései (az utolsó kivételével) 1 nyert játszmáig (best of 1) tartanak.
- A kvalifikációs körök utolsó, és a döntő mérkőzései 2 nyert játszmáig (best of 3) tartanak.
- Egy kvalifikációs kör nyertese a döntőbe jut, és nem vehet részt a többi kvalifikációs körön.
- Egy csapat (,ha nem nyer kvalifikációs kört), akár mind a 4 kvalifikációs körön részt vehet.
- A kvalifikációs mérkőzések között 20 perc szünet engedélyezett (ezalatt kell bejelentenie a csapatkapitánynak az eredményt toornamenten(a bejelentés az Eredmények pontban van részletezve)).
- Minden mérkőzést tournament draft játékmódban kell játszani.
- A játékosok kötelesek a regisztrált account-jukkal játszani, valamint nem megengedett a summoner név megváltoztatása egészen a díjazás kiosztásáig. Ennek megszegése a meccs elvesztésétől diszkvalifikációig terjedő büntetést von maga után.
- Nyereményeket csak a Bajnokságokon résztvevő summoner-eknek áll módunkban kiosztani.
- A regisztrált csapatok vállalják, hogy az esetleges Döntőkbe jutás esetén a rendezvény napján 10:00-tól legkésőbb másnap 02:00-ig ott tudnak lenni a helyszínen.
- Ha egy csapat saját hibából nem játssza le az aktuális mérkőzését (pl. nem jelennek meg teljes létszámmal, vagy valaki nem tud tournament draft játékmódban játszani, stb.), akkor a mérkőzést automatikusan a másik csapat nyeri 1:0 arányban.
- Bármilyen hack-et használni, csalni vagy bármilyen olyan eszközhöz folyamodni, amely a fair play felfogással és/vagy a Summoner’s Code-al ütközik, tilos!
- Szabályszegés esetén a szervezők mérlegelik, hogy az adott mérkőzés érvénytelen, az ellenfél nyer, illetve hogy a szabályszegőt/szabályszegőket kizárják.
- Ha bármilyen probléma merül fel, amit a csapatkapitányok nem tudnak megbeszélni, akkor a szervezők döntenek.
- Eredmények: Minden lejátszott mérkőzés után mindkét csapatkapitánynak be kell jelentenie a mérkőzés eredményét toornament-en, és ehhez mellékelniük kell a meccs eredményéről készített képernyőképet(+Add gomb a bejelentőképernyőn).
Döntők:
- A Döntőkön való részvételhez kötelező a fizikai megjelenés a helyszínen. Amennyiben ennek nem tud eleget tenni egy csapat, a következő csapat kvalifikálja magát.
- A Döntőkre a résztvevőknek kell biztosítaniuk a játékhoz szükséges felszerelést.
Egyéb fontos információk:
- Extrém esetben a döntőkkel kapcsolatos szabályok alól a rendezők felmentést adhatnak.
- Ha egy csapat nem tud megjelenni a döntőn, akkor azt minimum a döntő előtt 5 nappal köteles előre jelezni a szervezőknek.
- A Döntők alatt említett következő csapat szemléltetésére itt van egy példa:
Ha “X” csapat nem tud megjelenni, és “X” által nyert kvalifikációs körében “Y” csapat lett a második, akkor Y a következő csapat. Amennyiben “Y” más kvalifikációs körben bejutott a döntőbe, akkor az ottani 2. Helyezett csapat. (És így tovább.)
A szabályzaton való módosítás jogát fenntartjuk.