Szabályzat
Regisztráció:
- A csapatból minimum egy embernek BME-s versenyzőnek kell lennie és ezt igazolnia kell felénk amilyen módon tudja!
- Egy játékos egyszerre csak egy csapatban játszhat!
- A regisztráció érvényességéhez a Toornament felületen szükséges regisztráció.
- Nickname mezőbe a Steam-es felhasználó neveket írjátok
- Az érvényes regisztrációhoz a csapatkapitányoknak az alábbi formot is ki kell tölteniük:
form (Ez többek között a cserék jelzése végett is szükséges.) - Minden csapatból legalább egy ember köteles feljönni a Discord szerverre
- Minden csapat regisztrálhat érvényesen maximum 5 csere játékost, de őket a bajnokság kezdete előtt regisztrálni kell!
- Minden csapat vállalja, hogy 3 héten keresztül 5 fordulót képes lejátszani!
Meccsek és fordulók lefolyása:
- Egy forduló 2 nyert meccsig (Best of 3) tart.
- Fordulók:
- 1. forduló: április 19-23.
- 2. forduló: április 24-28.
- 3. forduló: április 29-május 3.
- 4. forduló: május 4-május 8.
- Egy meccs a hagyományos CS:GO competitive játékmód szabályai szerint fog lezajlani (30 kör,teamkill,teamcollision,stb…)
- Döntetlen esetén overtime-ra kerül majd sor, amit a hagyományos idő végén lehet majd megszavazni. Ha egy csapat nemmel szavaz az overtime-ra automatikusan elvesztették a meccset!
- Az overtime 6 körből áll és 10000 kezdő pénzel indul minden egyes játékos.
- A játékosok kötelesek a regisztrált Steam felhasználójukkal játszani.
- Ha egy csapat saját hibájából nem játssza le a meccseit az adott héten, akkor a fordulót a másik csapat nyeri 2:0 arányban automatikusan.
- Ha a két csapat nem tud megfelelő időpontot találni amikor minden játékos jelen tud lenni lejátszani a meccseket akkor a fordulót döntetlennek könyveljük el.
- Bármilyen hack-et használni tilos.
- Esetleges glitch-eket/bug-okat szándékosan kihasználni tilos.
- A meccsekhez a szervert a https://popflash.site biztosítja(5 eurós díj ellenében), ami automatikusan készít a meccsről felvételt, így ezek bármelyikének felmerülése esetén ezt bekérjük és elbírálásra kerül.
- A weblap használatához rövid útmutató:
- Minden játékosnak a Steam felhasználójával regisztrálnia kell az oldalra.
- Valamelyik csapatkapitány létrehoz egy Scrim-t (ez egy egyszerű lobby).
- Ennek az URL kódját elküldve a többi játékosnak ők rá tudnak csatlakozni.
- Ezután már csak ki kell választani a map-ot,és lehet is indítani.
- Ekkor az oldal generálni fog egy kódot amit egy az egybe a játékon belül a console-ba bemásolva rácsatlakozik a szerverre.
- A bajnokság svájci(swiss) rendszerben fog zajlani, kivéve a döntő napján.
- Minden meccs végkimeneteléről mindkét csapattól egy képernyőfotót(printscreen-t) kérünk beküldeni a megadott e-mail címre! Ez lehetőleg az utolsó kör befejezte után a játékon belüli Scoreboard-ról készüljön hogy egyértelmű legyen az eredmény.
- Emelett megkérném a csapatokat hogy a bajnokság idejére, a regisztrált csapatnévvel hozzanak létre egy klánt(group-t) Steamen belül amelybe legalább egy csapattag belép, mert ez megjelenik a név előtt a Scoreboard-on és így nekünk könnyebb a képek alapján a csapatok beazonosítása.
- Továbbá a meccsek alatt a regisztrált Steam névvel kötelesek játszani játokosok.
- A regisztrált csapatok vállalják, hogy döntőbe jutás esetén, a rendezvény napján 10:00-tól aznap éjfélig a helyszínen (Schönherz FNT) tudnak lenni!
- Mapok kiválasztása:
- 7 map közül lehet választani: Inferno, Train, Mirage, Nuke, Dust 2, Vertigo, Overpass.
- Az oldal nem tartalmaz map banning system-et, így ezt a csapatok a chatben fogják egymással megbeszélni.
- A csapatok/csapatkapitányok felváltva választanak a mapok közül. Először mindkét csapat „bannol” 2-2 mapot(természetesen egyszerre csak egyet majd miután a másik csapat is „bannolt” azután jönnek ők megint), majd a megmaradó 3 közül választanak(„pickelnek”) 1-1 –et. Az így kimaradó utolsó map lesz a 3. map (amennyiben szükséges).
- Csak a fent megadott 7 mapból lehet választani!
- Mindhárom lejátszandó mapot ki kell választani még az első meccs előtt!
- A mapok eldöntéséről is a végeredményekkel együtt egy képernyőfotót kérünk beküldeni!
- Minden map késkörrel kezdődik a bemelegítés után, a nyertes választhat kezdőoldalt.
- A meccseket minden héten a megadott időpontig le kell játszani, és az eredményeket beküldeni!
- Kapcsolat felvétele szabálytalanság észlelése, adatok beadása vagy egyéb a bajnoksággal kapcsolatos ügyek intézése végett az alábbi e-mail címen lehetséges: lanosch.gaming+csgo@gmail.com
Döntők:
- A döntőkön kötelező a fizikai megjelenés
- A döntők a Schönherz Zoltán kollégium földszinti nagytermében kerülnek megrendezésre!
- A döntőkre a résztvevőknek számítógéppel és a döntő lejátszásához szükséges perifériákkal kell érkezni!
- A játékosok gépeit összekötő hálózatot, áramot, valamint internet hozzáférést mi biztosítunk a résztvevőknek.
A szabályzaton való módosítás jogát fenntartjuk.